Pracovať v nových kancelárskych priestoroch, ktoré sú nepraktické a so zlou dostupnosťou, sa veru neoplatí. Preto vám prinášame tipy, na ktoré by ste sa pri výbere nových kancelárií mali sústrediť. Toto je 8 z nich.
Počet zamestnancov
Počet zamestnancov je rozhodujúcim faktorom pri výbere nových kancelárskych priestorov. Okrem momentálneho počtu zamestnancov je potrebné myslieť aj na to, či vaša firma chce v budúcnosti prosperovať a rozrastať sa. Každý zo zamestnancov by mal mať dostatok svojho pracovného miesta a súkromia. Pred výberom a prenájmom nových priestorov si taktiež vopred premyslíte, ako budú zamestnanci rozmiestnení, pretože prázdne kancelárie sa na prvý pohľad môžu zdať väčšie. Predídete tým tak opätovnému sťahovaniu a problémom s nepohodlím.
Stanovený rozpočet
Rovnako ako počet zamestnancov a pracovníkov, aj rozpočet je v tomto prípade kľúčovým. Vždy si vopred premyslíte, koľko financií ste ochotní do prenájmu priestorov investovať. Okrem nájmu tiež myslíte aj na prevádzkové náklady, pretože niektoré priestory môžu byť pomerne lacné, avšak ich mesačné prevádzkové náklady vám rozpočet dvojnásobne navýšia, prípadne naopak.
Dostupnosť a lokalita
Pracovať v pekných a flexibilných priestoroch niekde na konci mesta či mimo neho, opäť nemusí byť z dlhodobého hľadiska veľmi praktické. Preto sa pri výbere kancelárskych priestorov sústreďte na dobrú lokalitu s ešte lepšou dostupnosťou, a to či už autom alebo mestskou hromadnou dopravou. Tým uľahčíte spojenie vašim zamestnancom, ale aj klientom, ktorí vás budú navštevovať.
Kancelárske priestory s parkovaním
Parkovanie je častým problémom kdekoľvek a v akomkoľvek meste na Slovensku. Platené každodenné parkovanie blízko kancelárskych priestorov opäť nemusí byť z dlhodobého hľadiska praktické. Preto pri výbere kancelárií myslíte aj na dobré parkovanie blízko vašich priestorov, a to či už pre vás, vašich zamestnancov alebo klientov. V súčasnej dobe, kedy sa o ekológii a životnom prostredí hovorí viac, ľudia chodia častejšie do práce aj na bicykli. Preto možno niektorých vašich zamestnancov poteší napríklad bicyklové stojisko, kde si svoj bicykel môžu po celú pracovnú dobu nechať a odložiť.
Stravovanie v budove
Hladní zamestnanci sú nesústredení a neefektívni. Síce donáškové služby opäť fungujú tak ako pred pandémiou, avšak myslieť každý deň na to, čo si k obedu dáte a čakať na donášku, môže byť časom otravné. Preto je najlepšie mať priestory so stravovaním priamo v budove, prípadne mať možnosť stravovania v blízkosti kancelárie. V okolí je dobré mať napríklad rôzne reštaurácie s denným menu, fast food či aspoň malé potraviny. Čo sa týka stravovania, myslíte aj na tých, ktorí si svoj obed pravidelne pripravujú, aby tak mali možnosť si svoje jedlo minimálne ohriať niekde v kuchynke.
Doplnkové služby
Každého vždy potešia nejaké doplnkové služby, ktoré môže využiť. Pri práci v kancelárii možno tak oceníte napríklad služby recepcie, strážnu službu či napríklad možnosť rezervácie zasadacej miestnosti, ak ju v kancelárii nemáte. V letných mesiacoch mžono oceníte napríklad nastaviteľnú klimatizáciu či sprchy v budove.
Flexibilné priestory na mieru
Nájsť vhodné kancelárske priestory nemusí byť vôbec tak jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdá. Ak nájdete pekné priestory s dobrou dostupnosťou, ale dizajn priestoru a veľkosť nebude možné nijakým spôsobom meniť, môže vás to od prenájmu odradiť. Preto mnohé kancelárske budovy ponúkajú flexibilné kancelárske priestory, ktoré si môžete vyskladať a prispôsobiť svojim požiadavkám.
Kancelárske priestory s výhľadom
Problém môže nastať aj pri hľadaní voľných kancelárskych priestorov v hlavnom meste. Ak hľadáte voľné flexibilné kancelárie, ktoré si viete podľa vlastných požiadaviek vyskladať, máme pre vás tip. Kancelárie, ktoré budú v skvelej lokalite, s dobrou dostupnosťou, parkovaním, s nízkymi prevádzkovanými nákladmi, so stravovaním priamo v budove či v jej okolí, s doplnkovými službami a s pekným výhľadom, si môžete prenajať už dnes v administratívnej budove Jarošova Office Centre.
Široká ponuka voľných kancelárskych priestorov od 17 – 1710 m2 je pre vás dostupná. Nájdite si to pravé miesto pre váš biznis ešte dnes a v prípade záujmu neváhajte kontaktovať Jarošova Office Centre.