Hľadáte nové kancelárske priestory pre svoj biznis? Pri výbere nových priestorov je potrebné sa zamerať nielen na cenu priestorov, ale je potrebné zohľadniť mnoho iných faktorov, aby ste boli spokojní vy, vaši zamestnanci, ale aj klienti.

Lokalita kancelárskych priestorov

Lokalita je práve to, čo je potrebné zohľadniť ako prvé pri výbere nových kancelárskych priestorov. Mať nové a krásne kancelárie, no v lokalite, kde vás nikto nenájde, je veľký problém. V dnešnom uponáhľanom svete chcú mať ľudia všetko hneď a najlepšie čo najbližšie. Preto pri výbere nových priestorov si vyberte také miesto, kde vás vaši súčasní, ale aj potenciálni klienti rýchlo nájdu. Lokalita je dôležitá aj pre zamestnancov, preto sa snažte vybrať také miesto, kde je vynikajúca dopravná dostupnosť, a to či už prostredníctvom mestskej hromadnej dopravy alebo autom. Čo súvisí aj s možnosťou parkovania, ktoré je najvhodnejšie najmä v okolí budovy, kde sa vaša nová kancelária bude nachádzať. Okrem miesta sa pozerajte aj na to, čo sa v okolí nachádza, to znamená, či tam sú nejaké stravovacie zariadenia, potraviny a podobne.

group-people-working-out-business-plan-office-1

Kancelária podľa vlastných požiadaviek

Zmena miesta pôsobenia je veľký krok, preto si ho dobre premyslíte a naplánujte. Pri plánovaní a sledovaní rôznych ponúk sa sústreďte aj na to, či máte možnosť zmeny priestorov kancelárie, prípadne či si môžete vybrať alebo zariadiť kanceláriu podľa vlastných požiadaviek. To súvisí napríklad aj s výberom rozlohy kancelárie. Máte viac zamestnancov alebo chcete, aby vaša firma sa rozrastala? Potom si vyberte kancelárie väčších rozmerov, aby mal každý zamestnanec dostatok priestoru na výkon svojej práce.

Moderné kancelárske priestory

Bez moderných technológií si svoj život už ani predstaviť nevieme. Tak prečo nepracovať aj v moderných kancelárskych priestoroch? Mnoho administratívnych budov je už vybavená klimatizovanými priestormi, no nie vo všetkých je to štandard. Preto si vyberte také, ktoré túto možnosť ponúkajú, pretože pracovať v priestoroch so zlou klímou najmä v lete je veľmi ťažké.

multicultural-businesswomen-group-meeting

Služby, ktoré potešia

V prípade výberu kancelárskych priestorov v administratívnej budove sa môžete stretnúť aj s ďalšími doplňujúcimi službami, ktoré určite potešia. Ide o služby ako napríklad 24 hodinová strážna služba, recepcia, stravovacie zariadenie priamo v budove, sprchy, bicyklové stojisko či parkovanie priamo v budove.

Neplaťte zbytočne veľa peňazí

Nízka cena prenájmu kancelárskych priestorov určite upúta vašu pozornosť. Avšak nenechajte sa na ňu zbytočne nalákať. Mnohokrát práve výška prevádzkových nákladov môže navýšiť cenu prenájmu priestorov niekoľkonásobne, a preto sa vopred informujte, aká je výška prevádzkových nákladov a čo je vôbec v nich zahrnuté. Ak túžite po kancelárii priamo v meste, výška nákladov sa môže navýšiť, avšak pri výbere toho správneho prenajímateľa môžete naraziť skutočne aj na priestory s nízkymi prevádzkovými nákladmi.

male-female-business-people-working-tablet-office

Ak hľadáte tie najvhodnejšie kancelárske priestory pre váš biznis priamo v Bratislave a túžite po kancelárii, ktorá bude ponúkať všetky tieto požiadavky, potom pokojne kontaktujte Jarošova Office Centre. Táto administratívna budova ponúka vysokú kvalitu a flexibilné členenie priestorov, preto je vhodná či už pre malé, stredné alebo veľké spoločnosti. Vyskladať svoju vlastnú kanceláriu si môžete aj v ich konfigurátorovi.