Okrem vášho domova je práve práca miestom, kde trávite najviac svojho času. Udržiavať čistú a zorganizovanú kanceláriu, v ktorej pracujete, znamená zdravé a príjemné prostredie pre vás a vašich kolegov. Čisté pracovné prostredie zvyšuje produktivitu u zamestnancov a zároveň zanecháva dobrý dojem u klientov, ktorí vás navštívia. Preto vám dnes poradíme, ako si dokonale upratať vašu kanceláriu.
Pretrieďte si všetky svoje veci
Zhon hektického pracovného dňa alebo týždňa vedie k rozhádzanému pracovnému stolu. Preto treba začať so zbavovaním sa všetkého nepotrebného na vašom stole. Uložte všetky dôležité dokumenty do priečinkov a súborov tam, kam patria. Všetko od papierov, pier až po veci, ktoré používate dennodenne musí mať svoje miesto a všetko zbytočné treba vyhodiť. Takto vytvoríte priestor na nové veci a vaše priestory budú pôsobiť väčšie.
Urobte si z upratovania každodenný zvyk
Samozrejme, nemáme na mysli veľké upratovanie na každodennej báze. Ak si však zvyknete praktizovať menšie upratovanie na dennej báze, vyhnete sa neporiadku v kancelárii a ušetríte tak čas pri veľkom upratovaní. Dôležité hlavne je, aby ste kôš s odpadkami vyhadzovali každý deň. Tým sa vyhnete rôznym nepríjemným zápachom a nepríjemným situáciám pri nečakanej návšteve. Rovnako motivujte svojich zamestnancov, aby si vždy po práci urobili poriadok na stole a v jeho okolí a neodchádzali domov skôr, kým to neurobia.
Vysávajte a zmývajte pravidelne
Rovnako ako aj vo vašej domácnosti, tak aj v kancelárii je potrebné pravidelne vysávať a umývať podlahu, aby ste nemali špinu a prah na podlahe. Vaša kancelária je verejným priestorom, kde sa kedykoľvek môže objaviť veľké množstvo ľudí, preto na tieto činnosti netreba zabúdať. Využiť môžete množstvo profesionálnych čistiacich prostriedkov, ktoré nezanechávajú šmuhy, no zanechávajú príjemnú vôňu, vďaka ktorej bude kancelária pôsobiť sviežo a čisto. Pri čistiacich prostriedkoch myslíte aj na dostatočné zásoby, ktoré si viete vytvoriť prostredníctvom e-shopov.
Zamerajte sa na verejné miesto
Je veľmi dôležité udržiavať zasadačku, v ktorej vítate a komunikujete so svojimi súčasnými a potenciálnymi klientami dokonalo čistú. Pravé tam sa strieda čo najviac cudzích ľudí, na ktorých chcete urobiť dobrý dojem. Ako vyzerá vaša kancelária je vizitkou vašej firmy, preto dbajte na dokonalú čistotu
Zaveďte pravidlo „žiadne jedlo na stole“
Jesť na rovnakom mieste ako pracujete je nehygienické. Preto by sa z vášho pracovného stola nemal stať ten jedálny. Každý zamestnanec by si mal dopriať čas na dobrý obed mimo svojho pracovného stola, pretože aj konzumáciou potravín na ňom si dokážete zbytočne vytvoriť neporiadok, ktorý vás popri práci môže rušiť.
Dezinfikujte povrchy
Keďže vo svete ešte stále zúri pandémia, je dôležité, aby ste svoje kancelárske priestory pravidelne dezinfikovali. A to či už spoločné priestory alebo pracovné stoly, pretože práve na nich a na klávesnici či displeji sa nachádza veľké množstvo baktérií. A vďaka dezinfekcií tak nielenže udržíte svoju kanceláriu čistú, ale vytvoríte vďaka nej aj zdravé prostredie.
Udržiavať kanceláriu čistú je veľmi dôležité, pretože každému sa lepšie funguje a pracuje na mieste, ktoré nie je špinavé. Preto veríme, že si z našich tipov niečo odnesiete a udržíte si tým vašu kanceláriu v 100 % poriadku.